SUEDIA are nevoie de medici!

SUEDIA are nevoie de medici!
SUEDIA are nevoie de medici! Vino la singurul curs din Craiova asistat de un suedez nativ (40 lei/ora)! CLICK pe imagine pentru detalii!

04 December 2015

Mixed food media romano-polon de 1 Decembrie

Nu stiu daca va amintiti, dar anul trecut de 1 Decembrie am petrecut alaturi de familia mea blogosferica la Centrul Cultural Polonez. Se pare ca se transforma intr-o frumoasa traditie, pentru ca si anul acesta tot acolo ne-am adunat sa sarbatorim.
Daca anul trecut am marcat momentul cu fasole cu ciolan si muraturi - in stil 100% romanesc-, anul acesta gazda noastra, Magda Filary, ne-a poftit la pirogi cu carne si varza murata cu ciuperci - 2 specialitati poloneze, dupa cum va puteti da seama. Am mai avut placerea sa savuram muraturi traditionale si zacusca de vinete coapte marca Jack&Jonesgemuri si dulceturi de la Dolcessa si brânza pufoasă cu 4 arome de la Delaco: somon, verdeturi, smantana si ciuperci. Favorita mea este de departe cea de ciuperci, urmata de cea de smantana. 
Despre muraturi ce sa va spun, intotdeauna mi-au placut, insa sincer va spun ca in ultimii ani am lasat-o cam moale, pentru ca oricat am cautat, nu am gasit nicaieri in comert nimic care sa se apropie de gustul de acasa, stiti, acela pe care il cautam cu totii. Cand le-am gustat pe cele de la Jack & Jones am avut impresia ca sunt iar copil: erau ca cele facute de bunica mea, combinatia ideala de dulce si acrisor si in plus de o varietate cum rar intalnesti in comert: gogosari umpluti cu struguri, varza si conopida, de castraveciori nu va mai spun ca erau foarte aspectuosi si tari, asa cum trebuie sa fie. Zacusca de vinete coapte a fost, de asemenea, excelenta. Mi-a placut foarte mult si gemul de prune cu nuca Asa ca sigur o sa le caut produsele pe rafturile magazinelor, unde o sa apara curand, din cate am inteles.   

La initiativa lui Daniel, ne-am umplut cu totii farfuriile cu niste Mixed Food Media. Huh???? Pai ce e atat de greu de inteles: din bunatatile din farfurie am creat ceva placut si pentru ochi, incercand sa ne tinem cat mai aproape de tricolorul nostru. Iata ce am creat eu, dar credeti-ma pe cuvant cand va spun ca au fost acolo creatii mult mai bine gandite si mai frumoase decat asta:
De baut am avut, de asemenea, atat vodca poloneza, cat si palinca autohtona. Ambele acompaniate de sampanie, suc de portocale si apa plata.
Ne-am si urat, atat in romana cat si in poloneza, si am facut traditionala poza de grup, atat in timpul mesei cat si la final:
 


La multi ani, Romania!


LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

background