Primul set de birou al lui Vladut - final

Salutare, tuturor!
Nu pot sa cred ca intr-o saptamana sarbatorim Craciunul. Anul asta e pentru prima oara cand nu am avut timp sa creez felicitari de Craciun pentru familie si cei dragi. Si ADOR sa fac asta!!! Insa cam asa am stat cu timpul :(. Gata cu detaliile despre mine.

Iata ce am creat noi la atelierul de ieri. Stiti probabil ca saptamana trecuta am inceput sa lucram la primul set de birou al lui Vladut. Mai exact, Vladut a inceput sa lucreze la el, eu de pe margine dadeam indicatii, iar mami creea la paginile de gradi ale Alexei si a lui Vladut. 
Aseara, deci, am continuat cu setul de birou al lui Vladut, care de data asta a venit singurel, pentru ca mami era foarte ocupata acasa. 
Ne-am descurcat, zic eu, bine. Noi l-am decorat atat cat am avut timp, insa Vladut a promis ca il finiseaza acasa cu niste decoratiuni primite de la Mos Nicolae. Si apoi il va umple cu e-reader-ul si alte gadget-uri specifice generatiei lui ;). Felicitari, Vladut, a iesit tare frumos!!!

Acesta a fost ultimul atelier de scrapbooking de anul acesta. Ne revedem in prima saptamana de scoala din 2016 ;).
frown em. Si ADOR sa fac asta!!! Insa cam asa am stat cu timpul 
Vladut mandru de rezultatul final

Setul in ambele variante: deschis si inchis

L-am ajutat si eu putin de tot, ca sa ne incadram in timpul disponibil