SUEDIA are nevoie de doctori!

SUEDIA are nevoie de doctori!
SUEDIA are nevoie de doctori! Vino la singurul curs din Craiova asistat de un suedez nativ (40 lei/ora)! CLICK pe imagine pentru detalii!

17 January 2016

Craiova - invadata artistic de suedezi

Pentru cei ce nu stiu inca, am placerea sa va anunt ca luni, 18 ianuarie, incepe Saptamana Suediei. Totul se desfasoara la Filarmonica Oltenia, in cadrul stagiunii "Europa Season". 
Well, in cadrul acestei saptamani, eu si Magnus ne vom expune creatiile in foaierul institutiei. Venind la expozitia noastra, care se va extinde pe parcursul intregii saptamani, va veti putea delecta cu 16 creatii mixed-media si desene in carbune. 
Iata cateva imagini de azi, cand am instalat expozitia:


In miniatura


Controlul CTC

Introspectie

Ii multumim foarte mult managerului institutiei, dl. Vlad Dragulescu, pentru ca ne-a permis sa ne aducem contributia la Saptamana Suedeza!!! Suntem onorati!


Insa ce inseamna Saptamana Suediei si ce ofera publicului? Pai sa incepem cu evenimentele organizate de Filarmonica Oltenia:


In afara de asta, miercuri, 20 ianuarie, incepand de la orele 19.00, putem viziona la Cinema Modern filmul suedez "The Reunion" (2013). Mie dintotdeauna mi-au placut filmele suedeze, se aseamana foarte mult ca stil cu cele englezesti, care, din punctul meu de vedere, stabilesc standardele ;). Deci cu siguranta ne veti gasi la film miercuri.

Si, astea fiind zise, cred ca am acoperit destul de bine termenul "invazie" ;). 
Va asteptam cu drag sa va delectati simturile cu desene, tablouri 3D si, pe deasupra, cu muzica si film!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

background