SUEDIA are nevoie de medici!

SUEDIA are nevoie de medici!
SUEDIA are nevoie de medici! Vino la singurul curs din Craiova asistat de un suedez nativ (40 lei/ora)! CLICK pe imagine pentru detalii!

15 January 2016

Scrapbooking digital cu arme

Da, dragii mei, cu pistoale, ati citit bine! Va zic acum cum sta treaba. Dar mai intai putina istorie. 
Am descoperit scrapbooking-ul digital in acelasi timp cu scrapbooking-ul clasic, in 2009, insa nu am fost niciodata atrasa de el, parandu-mi-se un surogat. Dintotdeauna am preferat scrapbooking-ul clasic, care iti ofera senzatii autentice si de durata. Motivele sunt mult mai multe, dar o sa ma rezum la astea.
Cum am ajuns totusi sa apelez la aceasta metoda? Liana, colega noastra blogosferica, ne-a transmis ca suntem invitati sa ne intalnim martea asta la un club de tras cu arcul si pistolul - Archery-Airsoft Craiova. Eu cand am auzit de pistol, am facut urechile caus, pentru ca dintotdeauna mi-am dorit sa trag cu pistolul, sa vad macar cum e. Simteam ca e genul meu de arma si ca mi-ar oferi senzatii "cool", cum se zice. Nu va speriati, nu sunt deloc adepta ideii ca oricine trebuie sa detina o arma, DIN CONTRA!!! Pentru mine e doar de distractie si atat!
Insa nu am avut noroc, pentru ca Sorin, patronul si instructorul clubului, nu mai avea butelii de aer comprimat, asa ca nu am putut trage cu pistolul. Insa nu am putut rezista tentatiei de a cere sa vad cum arata si de a atinge aceasta arma si m-am simtit, intr-adevar, super! Bineinteles ca, daca tot am reusit sa pun mana pe arma, am profitat sa fac si o poza ;).


Cu arcul am fost dezastru :)). Recunosc ca neplacandu-mi prea tare, nici nu m-am concentrat pe tinta. Dar daca si cu pistolul la fel stau, ma dau batuta :(.
In orice caz, merita sa stiti ca, daca se aduna un grup de minim 5 persoane, puteti suna patronul si programa o ora. Eu abia astept sa se faca vremea frumoasa sa merg sa trag cu pistolul. Clubul il gasiti pe Rocada, in curtea fostei Fabrici de Tutun (care, a-propos, are o arhitectura superba).
In calitatea noastra de bloggeri, trebuie sa scriem despre orice eveniment la care suntem invitati, cum a fost si acesta. Si, desi as fi vrut sa fac o pagina de jurnal mixed media cu poza in care "trag" cu pistolul, nu am avut timp sub nicio forma. Insa iata ca, nesperat, scrapbookingul digital mi-a fost salvarea. Repede am instalat un soft in care am incarcat pozele de la eveniment, am selectat template-ul preferat, numarul de poze, nivelul de decorare si optiunea de documentare si in 5 minute era gata pagina :). Am ajuns la concluzia ca scrapbooking-ul digital functioneaza de minune cand esti in lipsa de timp.
Sper ca veti lua in considerare aceasta optiune de petrecere in mod sportiv a timpului liber, pentru ca, printre altele, este si un mod excelent de a va elibera de stress ;). Cand voi reusi sa trag cu pistolul pe bune, o sa va dau de veste. 
Pana atunci, toate cele bune si spor la tintit obiectivele pe anul asta ;)!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

background